torsdag 16 augusti 2012

Förlåt för att bloggen har stått tom!

Ja som det står i rubriken så säger jag förlåt för den usla bloggningen. Men det har varit så bra väder så att jag har vart ute typ hela dagarna. Men nu kanske jag ska ta och berätta den där roliga saken. Eller det kanske är så roligt för er, men men.

För ungefär en vecka sen var jag och provred Zofine och Mindy och efter det så bestämde vi med Anna(hon som äger stallet) att jag och en annan tjej som heter Lovisa ska ha Mindy. Men innan vi bestämmer oss helt så ska vi ha en provvecka på Mindy. Vi ska ha henne den veckan som skolan börjar, alltså nästa vecka. Jag ska ha henne måndag, tisdag och torsdag och Lovisa ska ha henne på onsdag, fredag och lördag.  

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Om ni vill veta mer om Zofine eller Mindy får ni kommentera!
                                  //Ida;))
                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar