torsdag 4 oktober 2012

Det är här det ska stå en rubrik som jag ska komma på!

Hej! Idag  har jag varit i skolan nästan hela dagen kan man  säga. Eller ja, vi började halv nio imorse och slutade egentligen halv tre men vi håller på med ett filmprojekt och manuset skulle vara klart idag. Men vi i min grupp var inte klara så vi fick stanna kvar lite efter skolan till klockan fyra. Så nu är jag jätte trött och har dessutom värsta träningsvärken i axlarna efter onsdagens idrottslektion. För vi ska följa en app där man ska göra ett visst antal armhävningar varje idrottslektion. Och jag gör nästan aldrig armhävningar annars så det är inte så konstigt att jag har träningsvärk. Men nu måste jag nog sluta skriva annars somnar jag väl vid datan.         
Bjuder på en bild av sötaste Maskot!
Kram Ida        
.ps. om det inte poppar upp ett inlägg om Mindy lovar jag att det kommer imorn .ds.

1 kommentar: